New sitting place at the front..

DSCN3426

Always welcome to check them out on a sunny day! Or to use them if you are waiting on your bus or tram..

3 Responses to “New sitting place at the front..”


  1. 1 Christine juni 8, 2009 om 12:50 pm

    Laat de zon maar schijnen en de chocolade komen!

  2. 2 Anneleen juni 8, 2009 om 8:02 pm

    Ik ben een fan van burenbankjes! Goed idee! Straks loop ik nog over, dat ze bij Caffènation ook maar snel zoiets installeren!🙂

    • 3 Jens Oris juni 8, 2009 om 8:17 pm

      Overlopen is niet nodig zou ik zo zeggen, gewoon is langslopen lijkt me al fijn genoeg. Dat doe ik ook! Let coffee rule the world!


Geef een reactie

WhAT?

This is the BAR CHOQ blog.

You can visit us in real life at:

BAR CHOQ
Minderbroedersrui 64
2000 Antwerpen

Or virtualy (for you facebook addicts) at "Other places"

Tweet tweet


