BLIK

Vanaf nu ook in Bar choq. De BLIK. Reacties dat je hierop krijgt!

1 Response to “BLIK”


  1. 1 Nathalie oktober 28, 2008 om 4:49 pm

    Toen ik een warme melk met lekkere maltezers kwam drinken en mijn vriendin een interview heeft afgenomen, heb ik de tip gegeven den Blik te kopen (kwestie van de lagere prijs), dus ik hoop dat het goede reacties zijn😀 ai ai
    Ik weet het, het is een typisch roddelboekske met meer foto’s dan tekst. Maar komaan, er zijn toch nog mensen die hier van houden ???

    Groetjes
    Nathalie


Geef een reactie

WhAT?

This is the BAR CHOQ blog.

You can visit us in real life at:

BAR CHOQ
Minderbroedersrui 64
2000 Antwerpen

Or virtualy (for you facebook addicts) at "Other places"

Tweet tweet


