Good news..

Good news for chocoholics! Bar choq is open.. Vanaf heden elke weekdag van 10u tot 19u en op zaterdag tot 18u. Enjoy!

6 Responses to “Good news..”


  1. 1 Nick september 16, 2008 om 8:18 pm

    Perfect! Mooi snel klaar eigenlijk. Ik spring zo snel mogelijk binnen.

  2. 2 rob september 16, 2008 om 9:06 pm

    Fier om zo een collega te hebben.
    Kaart is SMASHING!!!!

  3. 3 de mama september 17, 2008 om 8:01 am

    cool jongen,

    proficiat hé ! kben trots op jou !
    ik neem iedereen mee die ik ken !!!
    kus
    mama

  4. 4 Lotte september 17, 2008 om 10:34 am

    Het water loopt me al in de mond! Ik kan haast niet wachten … tot snel!

  5. 5 Klaartje en Danny september 21, 2008 om 10:25 am

    Jens,

    ondanks de stralende zon hier op Sardinie, toch goesting in ne warme choco… vreemd!🙂

    terug vanaf volgende woensdag, zal Rob zijn omzet zien dalen?

    En om de hoek van Design is Dead, reken maar op een hoop vaste klanten!

  6. 6 Denise(van de Bayerd, achter de toog) oktober 9, 2008 om 9:19 pm

    PROFICIAT!
    Ik heb nog geen tijd gevonden om eens langs te komen, maar de foto’s beloven alleen goede dingen…
    Bij een volgende leverancier bezoek in antw, kom ik zeker van al dat lekkers proeven.
    Tot ziens.
    Denise


Geef een reactie

WhAT?

This is the BAR CHOQ blog.

You can visit us in real life at:

BAR CHOQ
Minderbroedersrui 64
2000 Antwerpen

Or virtualy (for you facebook addicts) at "Other places"

Tweet tweet


