Bekalken van de ramen..

Vanavond nog iets afgewerkt, niet echt noodzakelijk maar toch leuk om de mensen wat nieuwsgierig te maken. Kan ik het hier opvolgen wat het aantal hits zijn. Hieronder vind je een foto ervan:

3 Responses to “Bekalken van de ramen..”


  1. 1 Jixop augustus 26, 2008 om 2:53 pm

    U mag mij alvast rekenen bij de nieuwsgierigen die voor enkele hits zorgen… Ik ben benieuwd.
    PS: Vanwaar het idee om (als po’er?) zoiets op te starten?

  2. 2 Jens Oris augustus 27, 2008 om 8:01 am

    Super! Ik kan u zeggen dat er in elk geval al heel wat meer views geteld zijn. Het idee is gerijpt uit het feit dat ik met een serieuze ondernemers drang rondloop. Daardoor ben ik al heel lang op zoek naar iets wat zonder een al te grote investering in de markt te zetten. Ik kan u zeggen dat er heel wat ideeën de revu gepasseerd zijn. Maar dit idee heeft het gehaald door de positieve feedback die ik van veel mensen kreeg, professioneel en niet. En doordat de investering haalbaar was voor me.

    En ik denk dat, als je wil ondernemen, je dan beter ervaring kan opdoen in het veld dan als werknemer te blijven werken. En wat je dan juist onderneemt is niet van groter belang.

    Hopelijk is het zo wat duidelijker. Moesten er nog vragen zijn dan laat je maar iets weten.

    .Jz

  3. 3 Nick september 11, 2008 om 6:14 pm

    Je mag mij verwachten alleszins. Zo en uitvalsbasis vlakbij PO is ook goed gezien denk ik dan🙂


Geef een reactie

WhAT?

This is the BAR CHOQ blog.

You can visit us in real life at:

BAR CHOQ
Minderbroedersrui 64
2000 Antwerpen

Or virtualy (for you facebook addicts) at "Other places"

Tweet tweet


